Servis SRS TQM
Jedna vec je systém zaviesť a druhá trvale ho udržiavať funkčný v praxi. Dlhoročné skúsenosti ukázali, že nezávislý pohľad zvonku je pre vedenie firmy efektívnym nástrojom, ktorý odhaľuje nedostatky vo fungovaní systému. Samozrejmosťou je aktívna pomoc pri odstraňovaní objavených nedostatkov resp. zlepšovaní funkčnosti systému. Z týchto dôvodov som sa s viacerými zákazníkmi dohodol na dlhodobom servise ich systémov, ktorý v sebe zahŕňa nasledovné:
- Spolupráca pri kontrole funkčnosti systému.
- Spolupráca pri zbere, spracovaní a analýze dát z merania ukazovateľov výkonnosti systému.
- Spolupráca pri zaškolení nových zamestnancov do systému.
- Spolupráca pri realizácii zmien v systéme.
- V prípade certifikovanej firmy spolupráca pri správe systému manažérstva kvality.
To, že Servis SRS TQM vykonávam v niektorých firmách viac ako desaťročie je dôkazom opodstatnenia a správnosti nášho spoločného rozhodnutia a spokojnosti zákazníkov.